fbpx

Samochody z Dubaju

NASZA OFERTA

Import samochodu z Dubaju dzięki naszej pomocy jest bardzo łatwy. Zaangażowanie klienta w proces sprowadzenia samochodu ogranicza się do wyboru pojazdu, dokonaniu wszystkich opłat i odebraniu gotowego samochodu.

Oferujemy kilka możliwości sprowadzenia samochodu z Dubaju:

  • Zakup auto nowego, powystawowego lub demo od dealera
  • Zakup pojazdu w domu aukcyjnym Copart Midlle East
  • Zakup samochodu w domu aukcyjnym Emirates Auction
  • Zakup pojazdu na portalach dubizzle.com oraz dubicars.com

Najczęściej wybieraną opcją przez naszych klientów jest sprowadzenie pojazdu zakupionego w domu aukcyjnym Copart MEA.

Zakup samochodu w domu aukcyjnym Emirates Auction, jest ciekawym wyborem, gdyż w tym domu aukcyjnym są wystawiane samochody nie rozbite, sprzedawane głównie przez banki i komorników

Portale dubizzle.com oraz dubicars.com są odpowiednikami naszych rodzimych Allegro oraz Otomoto. Zachęcamy do przejrzenia oferty portali w poszukiwaniu wymarzonego modelu. Nasz współpracownik na miejscu może wykonać dla Państwa sprawdzenie pojazdu pod kątem uszkodzeń wizualnych oraz mechanicznych, dostaną Państwo wygenerowany raport odzwierciedlający stan samochodu.

PROCEDURA IMPORTU

1. WYBÓR SAMOCHODU

Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.

Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.

2. PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.

Po podpisaniu umowy wpłacają Państwo kaucję w wysokości 10% ustalonej kwoty licytacji. Minimum 1000 USD
Gdy aukcja nie zostanie wygrana, cała kwota jest zwracana na Państwa konto lub zostawiona na kolejną licytację.

3. LICYTACJA

Licytacja samochodu jest przeprowadzana przez nas. Podczas licytacji możemy pozostać z klientem w kontakcie telefonicznym.
W przypadku wygranej aukcji opłata za samochód musi zostać wpłacona w ciągu  48 godzin licząc od momentu zakupu włącznie.
Przekroczenie terminu 48 godzin może wiązać się z dodatkowymi opłatami naliczanymi przez dom aukcyjny.
Wpłatę dokonują Państwo bezpośrednio na konto domu aukcyjnego.

4. TRANSPORT SAMOCHODU

Po zaksięgowaniu wpłaty odbieramy samochód z domu aukcyjnego Copart i transportujemy Państwa pojazd  do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do portu w Dubaju i wysyłamy do Bremerhaven.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Po odprawie samochodu w porcie, wyślemy Państwu faktury za obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.

Fracht morski trwa 4-6 tygodni, a cały proces importu do odebrania samochodu 6-8 tygodni.

5. DOKUMENTACJA

Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.

– Certyfikat Exportu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktura/Umowa zakupu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe

* Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji, ponieważ w przypadku nie dokonania przez Państwa wpłaty, Copart nakłada na nas karę w wysokości 10% wylicytowanej kwoty.

* W przypadku wygranej licytacji kaucja wraca na konto kupującego, pomniejszona o naszą prowizję.

* W przypadku przegranej licytacji kaucja jest zwracana na konto kupującego lub zostaje zostawiona na kolejną licytację.

* Zalecamy naszym klientom wybieranie frachtu do portu w Bremerhaven z uwagi na łatwiejszą obsługę i niższy podatek VAT w Niemczech.

1. WYBÓR SAMOCHODU

Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.

Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.

2. PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.

Po podpisaniu umowy wpłacają Państwo kaucję w wysokości 20% ustalonej kwoty licytacji na konto firmy prowadzącej aukcje.
Gdy aukcja nie zostanie wygrana, cała kwota jest zwracana na Państwa konto w ciągu 2-3 tygodni lub zostawiona na kolejną licytację.
W przypadku wygrania aukcji depozyt zostaje na koncie domu aukcyjnego jako część opłaty za samochód. Należy dopłacić resztę.

3. LICYTACJA

Licytacja samochodu jest przeprowadzana przez nas. Podczas licytacji możemy pozostać z klientem w kontakcie telefonicznym.
W przypadku wygranej aukcji brakująca kwota musi zostać wpłacona w ciągu  48 godzin licząc od momentu zakupu włącznie.
Przekroczenie terminu 48 godzin może wiązać się z dodatkowymi opłatami naliczanymi przez dom aukcyjny.
Wpłatę dokonują Państwo bezpośrednio na konto domu aukcyjnego.

Po wygraniu licytacji pobieramy od Państwa prowizje za nasze usługi.

4. TRANSPORT SAMOCHODU

Po zaksięgowaniu wpłaty odbieramy samochód z domu aukcyjnego Emirates Auction i transportujemy Państwa pojazd  do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do portu w Dubaju i wysyłamy do Bremerhaven lub Gdyni.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Na kilka dni przed wpłynięciem statku do portu, wyślemy Państwu faktury za fracht morski, obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.

Fracht morski trwa 4-6 tygodni, a cały proces importu do odebrania samochodu 6-8 tygodni.
W przypadku gdy sprzedawcą samochodu na aukcji Emirates Auction jest sąd to okres oczekiwania na przesłanie dokumentycji może wynieść 2-12 tygodni!
Dopiero po tym czasie możemy wysłać samochód.
Gdy sprzedawcą jest bank to ten okres trwa do 10 dni.

5. DOKUMENTACJA

Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.

– Certyfikat Exportu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktura/Umowa zakupu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe

* Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji, ponieważ w przypadku nie dokonania przez Państwa wpłaty, Emirates Auction nakłada na nas karę w wysokości 20% wylicytowanej kwoty.

* W przypadku wygranej licytacji kaucja staje się częścią opłaty za samochód.

* W przypadku przegranej licytacji kaucja jest zwracana na konto kupującego w ciągu 2-3 tygodni lub zostaje zostawiona na kolejną licytację.

* Zalecamy naszym klientom wybieranie frachtu do portu w Bremerhaven z uwagi na łatwiejszą obsługę i niższy podatek VAT w Niemczech.

1. WYBÓR SAMOCHODU

Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.

Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.

2. PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.

Po podpisaniu umowy przechodzimy do sprawdzania samochodu.

3. ZAKUP AUTA

Przed podjęciem decyzji o zakupie samochodu sprawdzamy dokładnie samochód pod kątem stanu wizualnego i mechanicznego. Dostaną Państwo od nas oficjalny raport RTA o stanie mechanicznym samochodu, dokładną dokumentację zdjęciową pojazdu oraz wydruk z autoryzowanego serwisu potwierdzający przebieg i naprawy historyczne. Badanie jest realizowane bezpośrednio przez nas na miejscu lub przez jednego z naszych zaufanych partnerów.

Po zaakceptowaniu przez Państwa przedstawionej oferty zakupu samochodu, przechodzimy do negocjacji ceny i realizacji transakcji. Płatność za samochód odbywa się bezpośrednio na konto sprzedawcy lub naszego partnera na miejscu.

Po dokonaniu transakcji zakupu pojazdu, pobieramy prowizje za nasze usługi.

4. TRANSPORT SAMOCHODU

Po zaksięgowaniu wpłaty transportujemy Państwa pojazd  do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do portu w Dubaju i wysyłamy do Bremerhaven lub Gdyni.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Na kilka dni przed wpłynięciem statku do portu, wyślemy Państwu faktury za fracht morski, obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.

Fracht morski trwa 4-6 tygodni, a cały proces importu do odebrania samochodu 6-8 tygodni.

5. DOKUMENTACJA

Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.

– Certyfikat Exportu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktura/Umowa zakupu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe

OPŁATY

od 2500$
Zakup samochodu
Transport do miejsca załadunku
Odprawa celna exportowa
Załadunek do kontenera
Fracht morski
Odprawa celna importowa
Transport pod wskazany adres

*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto

od 2800$
Zakup samochodu
Transport do miejsca załadunku
Odprawa celna exportowa
Załadunek do kontenera
Fracht morski
Odprawa celna importowa
Transport pod wskazany adres
Opłaty Emirates Auction

*W przypadku Emirates Auction, występują dodatkowe opłaty pobierane przez dom aukcyjny:
150 USD - koszt wzięcia udziału w aukcji
90 USD - koszt przygotowania dokumentacji

*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto

od 3000$
Zakup samochodu
Transport do miejsca załadunku
Odprawa celna exportowa
Załadunek do kontenera
Fracht morski
Odprawa celna importowa
Transport pod wskazany adres
Sprawdzenie samochodu i dokumentacja zdjęciowa

*W przypadku zakupu samochodu z ww. portali doliczana jest dodatkowa opłata.
500 USD - koszt sprawdzenia samochodu, zrobienia dokumentacji zdjęciowej i dokonania transakcji.

*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto

+CŁO

10% wartości zakupu samochodu na fakturze + koszty frachtu do granic UE

+VAT

Niemcy: 19% wartości zakupu samochodu + cło

Polska: 23% wartości zakupu samochodu + cło

+AKCYZA

Dla silników do 2000 cm³ – 3.1%
Dla silników powyżej 2000 cm³ – 18,6%

Doradzimy Państwu w kwestii opłacenia akcyzy oraz przygotujemy niezbędne dokumenty.

+PROWIZJA SP AUTOMOTIVE

Za nasze usługi pobieramy stałą prowizje 2900 brutto.

ZOBACZ JESZCZE...