fbpx

Aukcje Impact Auto USA

Sprowadzanie auta z USA Impact Auto – na czym polega?

Impact Auto Auction to internetowy serwis aukcyjny, który specjalizuje się w sprzedaży pojazdów. Serwis oferuje szeroki wybór pojazdów, w tym samochodów osobowych, ciężarowych, SUV-ów i kamperów. Pojazdy można wyszukiwać według marki, modelu, roku lub zakresu cenowego. Po znalezieniu interesującego Cię pojazdu, możesz złożyć ofertę. Na stronie znajdują się również informacje o historii pojazdu, takie jak stan licznika kilometrów i informacje o tym, czy brał on udział w jakimkolwiek wypadku.

Jeśli jesteś początkujący na aukcjach samochodowych, ważne jest, aby zrobić swoje badania przed rozpoczęciem licytacji. Należy również ustalić budżet i trzymać się go. Po wygraniu aukcji upewnij się, że dokładnie sprawdzisz pojazd, zanim za niego zapłacisz. Pamiętając o tych wskazówkach, będziesz gotowy, aby zacząć szukać wspaniałych ofert na pojazdy na Impact Auto Auction.

Impact Auto Auctions – licytacje  aut z USA i Kanady

Impact Auto Auctions daje przewagę w aukcjach pojazdów powypadkowych dzięki cyfrowemu modelowi aukcji, który daje kupującym większy dostęp do największej aukcji pojazdów powypadkowych w Ameryce Północnej, szeroka gama produktów i wyjątkowa obsługa klienta. Impact Auto Auctions zapewnia dostawcom pojazdów i nabywcom wydajne rozwiązania do przetwarzania i sprzedaży całkowitego ubezpieczenia, odzyskiwania od kradzieży, wynajmu floty , darowizn i wynajmu pojazdów.

Aukcje samochodowe to świetny sposób na znalezienie ofert na pojazdy. Ważne jest jednak, aby wiedzieć, co się robi, zanim zacznie się licytować. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o Impact Auto Auction.

PROCEDURA IMPORTU

1. WYBÓR SAMOCHODU

Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.

Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.

2. PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.

Po podpisaniu umowy wpłacają Państwo kaucję w wysokości 10% ustalonej kwoty licytacji. Minimum 1000 USD.
Gdy aukcja nie zostanie wygrana, cała kwota jest zwracana na Państwa konto lub zostawiona na kolejną licytację.

3. LICYTACJA

Licytacja samochodu jest przeprowadzana przez nas. Podczas licytacji możemy pozostać z klientem w kontakcie telefonicznym.
W przypadku wygranej aukcji opłata za samochód musi zostać wpłacona w ciągu  48 godzin licząc od momentu zakupu włącznie.
Przekroczenie terminu 48 godzin może wiązać się z dodatkowymi opłatami naliczanymi przez dom aukcyjny.
Wpłatę dokonują Państwo bezpośrednio na konto domu aukcyjnego.

4. TRANSPORT SAMOCHODU

Po zaksięgowaniu wpłaty odbieramy samochód z domu aukcyjnego Copart lub IAAI i transportujemy Państwa pojazd  do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do jednego z 8 portów w USA i wysyłamy do Bremerhaven lub Gdyni.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Po odprawie w porcie, wyślemy Państwu faktury za obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.

Fracht morski trwa 10-16 dni ze wschodniego wybrzeża oraz 20-25 dni z Californi. Cały proces importu do odebrania samochodu to 4-6 tygodni.

5. DOKUMENTACJA

Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.

– Title Certificate +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Invoice +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe

* Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji, ponieważ w przypadku nie dokonania przez Państwa wpłaty, dom aukcyjny nakłada na nas karę w wysokości 10% wylicytowanej kwoty.

* W przypadku wygranej licytacji kaucja wraca na konto kupującego, pomniejszona o naszą prowizję.

* W przypadku przegranej licytacji kaucja jest zwracana na konto kupującego lub zostaje zostawiona na kolejną licytację.

* Zalecamy naszym klientom wybieranie frachtu do portu w Bremerhaven z uwagi na łatwiejszą obsługę i niższy podatek VAT w Niemczech.

OPŁATY

od 2000$
Zakup samochodu
Transport do miejsca załadunku
Odprawa celna exportowa
Załadunek do kontenera
Fracht morski
Odprawa celna importowa
Transport pod wskazany adres

*ostateczny koszt zależny jest od lokalizacji dokonania zakupu
*do ceny należy doliczyć prowizję domu aukcyjnego $400-$800
*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto

+CŁO

10% wartości zakupu samochodu na fakturze + koszty frachtu do granic UE

+VAT

Niemcy: 19% wartości zakupu samochodu + cło

Polska: 23% wartości zakupu samochodu + cło

+AKCYZA

Dla silników do 2000 cm³ – 3.1%
Dla silników powyżej 2000 cm³ – 18,6%

Doradzimy Państwu w kwestii opłacenia akcyzy oraz przygotujemy niezbędne dokumenty.

+PROWIZJA SP AUTOMOTIVE

Za nasze usługi pobieramy stałą prowizję 2500zł brutto.

ZOBACZ JESZCZE...