Sprowadzanie auta z USA IAAI – na czym polega?
Szukasz zaufanej i rzetelnej firmy zajmującej się importem samochodów z USA? Nie szukaj dalej niż SP Automotive! Jesteśmy dumni, że jesteśmy jedną z wiodących firm w zakresie importu samochodów z aukcji IAAI w USA.
IAAI – zaufane aukcje aut z USA
SP Automotive to firma importowa specjalizująca się w samochodach z USA. Licytujemy za Ciebie na aukcjach IAAI, więc nie musisz się o nic martwić! . Nasz zespół posiada wiedzę i doświadczenie, dzięki czemu możemy pomóc Ci znaleźć odpowiedni pojazd i uzyskać najlepszą wartość za Twoje pieniądze. Jesteśmy również dumni, że możemy zaoferować naszym klientom możliwość licytowania samochodów za pośrednictwem IAAI, która jest wiodącą platformą aukcyjną. Dzięki IAAI masz dostęp do dużego wyboru pojazdów, więc na pewno znajdziesz idealny samochód dla swoich potrzeb. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych doświadczeń, więc mamy nadzieję, że rozważysz SP Automotive przy następnym zakupie pojazdu. Dziękujemy za poświęcony czas.
Co więcej, nasze samochody sprowadzamy tylko z najlepszych aukcji w USA, więc możesz mieć pewność, że otrzymasz pojazd wysokiej jakości. Z SP Automotive, import samochodu z USA nigdy nie był łatwiejszy! Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam pomóc Ci znaleźć Twój wymarzony samochód!
System licytacji aut na IAAI USA
Jakiś czas temu system aukcyjny na portalu IAAI był dość specyficzny. Oprócz interfejsu graficznego i okna do zakupów, w głośnikach komputera lub telefonu słychać było głos, najczęściej męski, który prowadził aukcję i bardzo motywował do podbijania ceny. Jest to tradycyjny sposób prowadzenia każdego rodzaju aukcji w USA. To fascynujące, że ta osoba może powiedzieć tak wiele na raz. Niewątpliwie trzeba być predysponowanym i utalentowanym. Obecnie aukcja IAAI zrezygnowała z osób prowadzących. Może to być spowodowane zwolnieniami pracowników lub konsekwencjami pandemii. System jest obecnie dość świeży i najbardziej intuicyjny.
Najlepiej kupować samochody w USA na certyfikowanych amerykańskich aukcjach samochodów – jednym z nich jest niewątpliwie IAAI. Jak przy każdym zakupie samochodu z Ameryki trzeba brać pod uwagę pewne ryzyko wynikające z zakupu, ale od czego są firmy pośredniczące? Możesz nam to zadanie powierzyć już dziś. Czy jesteśmy zarejestrowani na aukcji IAAI? Oczywiście, że tak! Czy można za naszym pośrednictwem licytować? Tak! I właśnie tam kupują tylko lokalni dealerzy z USA. Jest gwarantem niskich cen , a tym samym inwestycji Zapytaj naszego konsultanta o więcej szczegółów już dziś. Zapraszamy!

PROCEDURA IMPORTU
1. WYBÓR SAMOCHODU
Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.
Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.
2. PODPISANIE UMOWY
Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.
Po podpisaniu umowy wpłacają Państwo kaucję w wysokości 10% ustalonej kwoty licytacji. Minimum 1000 USD.
Gdy aukcja nie zostanie wygrana, cała kwota jest zwracana na Państwa konto lub zostawiona na kolejną licytację.
3. LICYTACJA
Licytacja samochodu jest przeprowadzana przez nas. Podczas licytacji możemy pozostać z klientem w kontakcie telefonicznym.
W przypadku wygranej aukcji opłata za samochód musi zostać wpłacona w ciągu 48 godzin licząc od momentu zakupu włącznie.
Przekroczenie terminu 48 godzin może wiązać się z dodatkowymi opłatami naliczanymi przez dom aukcyjny.
Wpłatę dokonują Państwo bezpośrednio na konto domu aukcyjnego.
4. TRANSPORT SAMOCHODU
Po zaksięgowaniu wpłaty odbieramy samochód z domu aukcyjnego Copart lub IAAI i transportujemy Państwa pojazd do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do jednego z 8 portów w USA i wysyłamy do Bremerhaven lub Gdyni.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Po odprawie w porcie, wyślemy Państwu faktury za obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.
Fracht morski trwa 10-16 dni ze wschodniego wybrzeża oraz 20-25 dni z Californi. Cały proces importu do odebrania samochodu to 4-6 tygodni.
5. DOKUMENTACJA
Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.
– Title Certificate +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Invoice +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe
* Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji, ponieważ w przypadku nie dokonania przez Państwa wpłaty, dom aukcyjny nakłada na nas karę w wysokości 10% wylicytowanej kwoty.
* W przypadku wygranej licytacji kaucja wraca na konto kupującego, pomniejszona o naszą prowizję.
* W przypadku przegranej licytacji kaucja jest zwracana na konto kupującego lub zostaje zostawiona na kolejną licytację.
* Zalecamy naszym klientom wybieranie frachtu do portu w Bremerhaven z uwagi na łatwiejszą obsługę i niższy podatek VAT w Niemczech.
OPŁATY
*ostateczny koszt zależny jest od lokalizacji dokonania zakupu
*do ceny należy doliczyć prowizję domu aukcyjnego $400-$800
*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto
+CŁO
10% wartości zakupu samochodu na fakturze + koszty frachtu do granic UE
+VAT
Niemcy: 19% wartości zakupu samochodu + cło
Polska: 23% wartości zakupu samochodu + cło
+AKCYZA
Dla silników do 2000 cm³ – 3.1%
Dla silników powyżej 2000 cm³ – 18,6%
Doradzimy Państwu w kwestii opłacenia akcyzy oraz przygotujemy niezbędne dokumenty.
+PROWIZJA SP AUTOMOTIVE
Za nasze usługi pobieramy stałą prowizję 2500zł brutto.