fbpx

Aukcje Copart USA

Sprowadzanie auta z USA Copart – na czym polega?

Copart USA jest światowej sławy serwisem aukcyjnym branży motoryzacyjnej. Ogromna popularność tego miejsca wynika głównie z rzetelności i uczciwości , a także z możliwości dokonywania zakupów w pełni bezpiecznie bez konieczności sprawdzania rzeczywistego pojazdu technicznego.

Jest to możliwe, ponieważ dom aukcyjny jest zarządzany uczciwie przez właściciela. Działa tylko ze sprawdzonymi sprzedawcami, którzy byli weryfikowani więcej niż raz. W związku z tym Copart Auctions gwarantuje bezpieczeństwo i przekazanie pojazdu w stanie opisanym w aukcji. Portal gromadzi ogłoszenia o samochodach publikowane przez różne osoby. Na aukcji znajdziecie Państwo pojazdy w dobrym stanie technicznym, oraz uszkodzone, zalane wraki.

Copart aukcje z historią

Copart to serwis aukcyjny z dużym doświadczeniem. Firma została założona w 1981 roku i od tego czasu nieprzerwanie rozwija swoją sieć usługowych kontaktów biznesowych. Kontrahenci Copart to zaufani autoryzowani dealerzy samochodów używanych i prywatni sprzedawcy , często firmy ubezpieczeniowe, które sprzedają uszkodzone i rozbite pojazdy na sprzedaż.

Auta z USA licytowane na Copart

Import aut z USA to szansa na pozyskanie rzadkiego pojazdu w dobrym stanie, który w warunkach europejskich będzie prawdziwą perłą branży, ale także na uzyskanie znacznych oszczędności finansowych. Import samochodów ze Stanów Zjednoczonych jest opłacalny, mimo wielu dodatkowych kosztów, które poniesiemy. Więc gdzie jest sekret? Samochody powypadkowe są rentowne przede wszystkim ze względu na ich wyjątkowo niskie ceny na rynku wtórnym w USA, z powodu bardzo szybkiego wzrostu wartości samochodów europejskich. Trzeba jednak uważać, aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto. Copart to bezpieczne miejsce do poszukiwania bezpiecznych ofert.

 

PROCEDURA IMPORTU

1. WYBÓR SAMOCHODU

Odpowiedni samochód mogą wybrać Państwo sami lub skorzystać z naszej pomocy. Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy w stanie Państwu znaleźć dobry samochód.

Po wybraniu przez Państwa samochodu przedstawimy szacowane koszty zakupu oraz importu samochodu.

2. PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa naszej oferty przechodzimy do ustalenia szczegółów transakcji i sporządzenia umowy.

Po podpisaniu umowy wpłacają Państwo kaucję w wysokości 10% ustalonej kwoty licytacji. Minimum 1000 USD.
Gdy aukcja nie zostanie wygrana, cała kwota jest zwracana na Państwa konto lub zostawiona na kolejną licytację.

3. LICYTACJA

Licytacja samochodu jest przeprowadzana przez nas. Podczas licytacji możemy pozostać z klientem w kontakcie telefonicznym.
W przypadku wygranej aukcji opłata za samochód musi zostać wpłacona w ciągu  48 godzin licząc od momentu zakupu włącznie.
Przekroczenie terminu 48 godzin może wiązać się z dodatkowymi opłatami naliczanymi przez dom aukcyjny.
Wpłatę dokonują Państwo bezpośrednio na konto domu aukcyjnego.

4. TRANSPORT SAMOCHODU

Po zaksięgowaniu wpłaty odbieramy samochód z domu aukcyjnego Copart lub IAAI i transportujemy Państwa pojazd  do miejsca, w którym dokonamy załadunku do kontenera.
Osobiście dopilnujemy aby Państwa samochód został dobrze zabezpieczony.
W tym czasie załatwiamy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do odprawy Państwa samochodu.
Następnie przewozimy kontener do jednego z 8 portów w USA i wysyłamy do Bremerhaven lub Gdyni.
Wyślemy Państwu link do śledzenia położenia kontenera.
Po odprawie w porcie, wyślemy Państwu faktury za obsługę w porcie oraz należności celno-skarbowe.
Po uregulowaniu przez Państwa wszystkich zobowiązań przystępujemy do odprawy celnej importowej.
Po odprawie samochód może zostać przez Państwa odebrany osobiście lub dostarczony we wskazane miejsce.

Fracht morski trwa 10-16 dni ze wschodniego wybrzeża oraz 20-25 dni z Californi. Cały proces importu do odebrania samochodu to 4-6 tygodni.

5. DOKUMENTACJA

Jak tylko skompletujemy wszystkie niezbędne do rejestracji dokumenty i ich tłumaczenia to prześlemy je do Państwa kurierem.
Otrzymacie od nas Państwo wszystkie dokumenty odpowiednio przygotowane do rejestracji.

– Title Certificate +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Invoice +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Dokumenty potwierdzające zapłacenie cła i Vatu +tłumaczenie (opcjonalnie)
– Faktury za fracht, obsługę oraz opłaty celno skarbowe

* Kaucja jest formą finansowego zabezpieczenia transakcji, ponieważ w przypadku nie dokonania przez Państwa wpłaty, dom aukcyjny nakłada na nas karę w wysokości 10% wylicytowanej kwoty.

* W przypadku wygranej licytacji kaucja wraca na konto kupującego, pomniejszona o naszą prowizję.

* W przypadku przegranej licytacji kaucja jest zwracana na konto kupującego lub zostaje zostawiona na kolejną licytację.

* Zalecamy naszym klientom wybieranie frachtu do portu w Bremerhaven z uwagi na łatwiejszą obsługę i niższy podatek VAT w Niemczech.

OPŁATY

od 2000$
Zakup samochodu
Transport do miejsca załadunku
Odprawa celna exportowa
Załadunek do kontenera
Fracht morski
Odprawa celna importowa
Transport pod wskazany adres

*ostateczny koszt zależny jest od lokalizacji dokonania zakupu
*do ceny należy doliczyć prowizję domu aukcyjnego $400-$800
*cena zawiera wszystkie wymienione opłaty bez opłat celno skarbowych
*ceny netto

+CŁO

10% wartości zakupu samochodu na fakturze + koszty frachtu do granic UE

+VAT

Niemcy: 19% wartości zakupu samochodu + cło

Polska: 23% wartości zakupu samochodu + cło

+AKCYZA

Dla silników do 2000 cm³ – 3.1%
Dla silników powyżej 2000 cm³ – 18,6%

Doradzimy Państwu w kwestii opłacenia akcyzy oraz przygotujemy niezbędne dokumenty.

+PROWIZJA SP AUTOMOTIVE

Za nasze usługi pobieramy stałą prowizję 2500zł brutto.

ZOBACZ JESZCZE...